cry baby, cry

jag kom och tänka på en sak efter att jag sett en bild.
när dom flesta tjejer gråter så smetas sminket ut totalt
och det syns i hela ansiktet att man har gråtit.
jag är en sådan person som klarar av att gråta utan
att sminket rinner och efter någon minut så klarar
jag av att gå ut och ingen kan se att jag har gråtit.
varför vet jag inte, är kanske bara så van att gråta?
men jag kan ju säga att det är ganska skönt att
slippa visa att man har gråtit även om ibland så
vill man bara att andra ska se det så att man kan
få lite stöd iallafall.
men då är det också så att det är lite som kan
få mej att gråta, men ibland börjar jag gråta
för absolut ingenting men som ändå kan
få mej att gråta floder.

/when shit happens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0