en saknad

det som jag har längtat efter så länge har äntligen hänt.
jag förlorade min bästavän för lite mer än ett halvår sen,
eller det kändes då som det. nästan hela min värld rasade.
jag hatade dig och jag hatade henne som tagit dig ifrån mig.
men egentligen så hade jag ingen rätt att hata då jag själv
redan förstört det vi hade en gång tidigare. du hjälpte mig
igenom mycket, mer än du kanske förstod.
nu känns det som att jag har fått tillbaka min bästavän,
och jag skäms att jag blev glad över att det var över..
för jag vill bara ditt bästa, jag vill att du ska vara lycklig.
men jag vill vara en del av ditt liv, som vän.
jag tror jag aldrig kunnat prata om så mycket och bara
vara mig själv med någon annan än du.


/when shit happens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0