en vän är en person i två olika kroppar

jag är så fruktansvärt rädd för att allt ska ta slut.
våran vänskap, om man ens kan kalla det för det.
alla jävla minnen med dej, jag både skrattar och
gråter när jag tänker på dom. alla sjuka saker
vi gjort tillsammans, alla ideer vi haft.

den värsta dagen i mitt liv, när jag fick veta att det varit nära.
att jag inte kunnat vara där och gett dig det stöd du ville ha.
har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.
kunde bara börja gråta när jag stod och pratade,
kunde inte somna själv och grät hela natten.
skickade sms om att allt skulle bli bra
när jag ändå visste att du inte kunde läsa dom.

så många gånger har rädslan slagit till på nytt,
att det skulle bli så igen, fast att jag inte skulle
ha kvar dig som jag hade den här gången.

varit livrädd när vi bråkat, men aldrig så rädd som då.
ingen kommer någonsin förstå, och det går inte att förklara.

jag höll inte på att förlora en vän,
jag var påväg att förlora en bit av mig själv.

/when shit happens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0