i'm just a human

alla killar är svin, enligt mej alltså. och jag tror det är många tjejer som håller med mej. på ett eller annat sätt så är dom svin, det bara är så. en del är större svin än andra, och killarna kan inte hjälpa att dom är det. men ingen människa är ju felfri, så varför döma dom för att dom är svin? vi tjejer är inte direkt bättre då vi säger en sak men menar en annan, vi måste ju verkligen reta gallfeber på killarna! men som sagt, ingen är perfekt och det är mänskligt att fela. då man blir less på alla svin till killar så kan man ju bli lesbisk. men alla tjejer snackar skit så då är det lika bra att bli nunna. fast hur roligt är det? hur mycket vi ändå stör oss på både killar och tjejer så skulle vi aldrig kunna leva utan dom, det är dom som gör ens liv. och just nu så drar jag alla över en kant, men jag är väldigt duktig på att se saker ur olika vinklar så döm inte mej efter vad jag skrivit nu. / when shit happens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0