thousands miles between us

fortfarande så kan jag inte riktigt beskriva känslan
att ha dom man älskar mest i hela världen på långt avstånd.
saknaden äter upp mej inifrån och snart finns det inget kvar.
jag orkar inte sitta hemma längre och inte kunna göra
någonting utom att försöka prata genom en telefon..

älskling, jag vill faktiskt inte att det ska ta slut.
de saker vi gått igenom tillsammans visar att
vi är starka tillsammans, ingen annan
skulle klara av det. och du är nog starkast av
oss, du som fått stå ut med så fruktansvärt
mycket, ofta utan mej bredvid dej.
det enda jag vill är att göra dej lycklig,
men allt har kommit till ett ställe där det
känns som att allt jag gör hjälper inget alls.

remember that i always gonna love you

/when shit happens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0