tack för att du är min

om jag kunde uttrycka mig med ord hur det känns just nu.
hur mycket jag vill ha dig här, vill kunna ligga i din famn
och känna allt kommer bli bra. bara känna att du är här.
det är för jobbigt just nu, vill inte vara själv.

om jag kunde skulle jag berätta för hela världen hur
mycket jag älskar dig, och vad du har gjort med mig.
att du gör mig så lycklig att det pirrar i magen och
värker i hjärtat.

om jag kunde så skulle jag berätta om hela mitt
liv för dig, få dig att förstå att jag inte är stark.
att innan jag träffade dig var jag ett vrak som
inte trodde på sig själv. men du har fått mig
att tycka om mig själv genom att älska mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0