'something in the way you move, makes me feel that i can't live without you'

jag tror på riktigt att du är perfekt för mig, trots att vi är så olika.
trots att du ibland inte vet hur jag känner mig.
men vi trivs så bra, vi gör varandra lyckliga samtidigt som vi
driver varandra till vansinne.

du kom när jag som mest behövde det,
men jag behöver det inte längre.
men jag behöver dig.

men samtidigt kom du för tidigt, jag är inte klar med att
göra dumma snedsteg och misstag. jag vill kunna göra
misstag och få bara vara med mig själv ett tag innan jag
kan slå mig till ro. med dig.
för du är inget misstag, hur kan du vara det
när jag älskar dig så ändlöst mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0